August 2023/2024

Modul 1
Fuldtidsmodul
950 kr i 11 måneder.
Barnet kan benytte hele Bøgespirens åbningstid og sommerferien.
Modul 2
Eftermiddagsmodul
785 kr i 11 måneder.
Kan benyttes alle eftermiddage og sommerferien.

Modul 3
Flexmodul

280 kr./mdr. i 11 månederHer kan barnet benytte Bøgespiren op til fire timer om ugen i alt, det gælder både for morgen- og eftermiddags-brug.

Modul 4
Begivenhedsmodul

60 kr. i 11 måneder.

3 timer pr. måned, så man kan være med til Fastelavn, hvis barnet kommer en sjælden gang om morgenen før skolen begynder eller en sjælden gang skal vente i Bøgespiren grundet en legeaftale eller lign.

For eksempel kan barnet komme 7.30 tre gange på en måned eller deltage i en fest, men kan ikke bruges, hvis barnet vil lave julegaver i november eller fast afleveres 7.40.

Modul 0

0 kr.Dette modul er til internt brug, hvis et barn meldes helt ud af Bøgespiren, men bliver stående i Tabulex. Derfor vil I måske opdage, at jeres barn stadig står i Tabulex.

Feriepasning -

Sommerferien

Gratis for børn, som er tilmeldt Bøgespiren. Der kan komme udgifter til entré til udflugter.

Øvrige åbnedage
Det koster 50,- pr. barn pr. dag, maks 100,- for en familie pr. dag.
Børn, som ikke er tilmeldt Bøgespiren:
For pasning i sommerferien tilmeldes barnet Bøgespiren i enten juli, august eller begge måneder. Øvrige ferier koster 125,- pr. dag
Indmeldelse og udmeldelse af Bøgespiren:Et barn kan meldes ind fra dag til dag. Udmelding skal ske inden den 15. i en måned og er gældende fra kommende måned (dvs. hvis man melder sit barn ud mellem d. 15/2 og 14/3 gælder det fra 1/4).