Feriepasning og lukkedage

Feriepasning

Vi har i Bøgespiren valgt følgende model i forhold til åbnedage ud over skoledagene. Vi håber herved, at imødekomme, det pasningsbehov, der måtte være og samtidig med være økonomiske ansvarlige i forhold til personaletimer.

Efterårsferien, uge 42

Vi har pasning mandag, tirsdag og onsdag. Torsdag og fredag har vi pasning efter behov. Det vil sige, at man kan være sikker på at få sit barn passet mandag, tirsdag og onsdag. Torsdag og fredag er det kun, hvis SFO-lederen vurderer, at der er nok tilmeldte til at åbne for pasning.

Juleferien

Vi har åbent frem til den 23. december og igen fra 2. januar og frem til skolen begynder igen.

Der er lukket mellem jul og nytår og frem til skolen begynder igen.

Det koster 50,- pr. barn pr. dag (dog maks 100,- for en familie pr. dag) og SFO-lederen vurderer, hvorvidt der er nok tilmeldte børn til at åbne for pasning.

Vinterferien, uge 7

Vi har pasning mandag, tirsdag og onsdag. Torsdag og fredag har vi pasning efter behov. Det vil sige, at man kan være sikker på, at få sit barn passet mandag, tirsdag og onsdag. Torsdag og fredag er det kun, hvis SFO-lederen vurderer, at der er nok tilmeldte til at åbne for pasning.

Påskeferien

Vi har pasning mandag og tirsdag. Onsdag har vi pasning efter behov. Det vil sige, at man kan være sikker på, at få sit barn passet mandag og tirsdag. Onsdag er det kun, hvis SFO-lederen vurderer, at der er nok tilmeldte til at åbne for pasning.

Sommerferien

Vi har åbent de to første uger af skolernes sommerferie og den sidste hele uge op til skolestart + mandag og tirsdag i første skoleuge efter sommerferien.

Gratis for børn, som er tilmeldt Bøgespiren, øvrige betaler en månedplads. Der kan dog komme udgifter til entré til udflugter.

Børn, som ikke er tilmeldt Bøgespiren

For pasning i sommerferien tilmeldes barnet Bøgespiren i enten juli, august eller begge måneder. Øvrige ferier koster 125,- pr. dag

Samarbejde med Bøgehaven omkring feriepasning

Vi samarbejder med Bøgehaven, som ligger på nabogrunden, omkring feriepasning.

Lukkedage:

Der er lukket mellem jul og Nytår, fredag efter Kristi Himmelfart, Grundlovsdag, samt tre uger i sommerferien.

I sommerferien 2023 er der lukket i ugerne 28, 29 og 30 (8.-30. juli).

I sommerferien 2024 er der lukket i ugerne 29, 30 og 31 (13.juli - 4. august).